بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

✿زندگي ما✿

پسره مامان ضايع كن!

1390/8/17 13:59
نویسنده : مامان مريم
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

پسری ام !

بعضی روزا خیلی خیلی شیطون میشی و لنگ و لگدیه که نثار مامان میکنی!

یه طوریه که گاهی شکمم از حالت تقارن بیرون میاد و کلی میترسم ...(هفته ي 30)

این وقتاست که به بابایی میگم بدو بیا و ببین داره چیکار میکنه !

بابا مصطفی بیچاره از اون طرف خونه دوان دوان با لبخند حاکی از شوقش میاد و دستشو میذاره رو شکمم تا شیطونیاتو ببینه!

کم کم خندش تبدیل میشه به تبسم .... یکم بعدش تفکر ..... کم کم خسته میشه و میره سر درس و مشقاش!

آخه پسمل چرا وقتی بابایی میاد تکون نمیخوری؟؟؟

کافیه بابايي از شعاع یه متری ت دور شه ! اون موقع شروع میکني به ادامه ی هنرمنديات!

البته خودم که فکر میکنم بخاطر آرامش دستای باباییه که تو هم آروم میشی!

مامان زرنگتم از اینکار واسه خوابیدن راحت تو شبایی که شیطونیت میگیره استفاده میکنه و یه خواب راحت میره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتاب
18 آبان 90 12:12
ممنونم عزیزم . امیدوارم هرچه زودتر گلتو بغل کنی . خوندن کتاب ریحانه بهشتی رو بهت توصیه میکنم


merci hatman mikhonamesh
albate braye dovomin bar...
مامان آرینا
20 آبان 90 0:03
سلام دوست عزیز.آرینای من هم ماههای آخر تو شکم من اینقدر تکون می خورد که می گفتم بندری می رقصه .مطمئنا پسره شیطونیه .مراقب خودت و نی نی باش.


)
واي !
پس از الان بايد خودمو آماده يه پسر شيطون كنم!
مرسي عزيزم حتما...
الهه
11 آذر 90 18:59
من لگدشو حس كردم يكبار...