بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

✿زندگي ما✿

خدا رو شکر

1390/10/14 13:07
نویسنده : مامان مريم
1,185 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم....

خوشحالم بعد از 5 سال زندگی سالم و راحت با همسری , خدا به ما بهنود رو هدیه داد

خیلی خوشحالم از اینکه سعی کردم کارامو مدیریت کنم تا بعد از اومدن نی نی کار انجام نداده نداشته باشم

خوشحالم که گذاشتم اتاق پسرم رو پدرش رنگ کنه .... خیلی ناز شده

خوشحالم که واسه خرید سیسمونی خیلی تحقیق کردم و تا جایی که تونستم از خرید های اضافه و دست و پا گیر جلوگیری کردم و فقط اون چیزایی رو خریدم که مطمئنم لازمش میشه

خوشحالم که همسرم قراره با من تو اتاق زایمان باشه (راستش خیلی می ترسم فکر کنم بتونه آرومم کنه)

خوشحالم که در مورد زایمان خیلی تحقیق کردم و خودم خواستم طبیعی باشه

خوشحالم 20 روز قبل از زایمان مرخصی گرفتم و با خیال راحت به کارام میرسم

اما ناراحتم ...

خیلی ناراحتم پسرم نتونست پدر بزرگ عزیزم رو ببینه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه
16 دی 90 22:22
سلام مامان مریم خوبی عزیزم
اتاق اقا بهنود خیلی قشنگه
من منتظرشم
با اجازه لینکش کردم
منتظرتونم


مرسی عزیزم
وبلاگ خودته عزیزم
ما مان سونیا
26 دی 90 20:28
اتاق قشنگی براش درست کردید مبارکش باشه با اجازه لینکتون کردم
سرو
27 خرداد 91 18:04
سلام

اگر ممکنه لطفا اسم بیمارستان رو بهم میگی


بله عزیزم
بنت الهدی