بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

✿زندگي ما✿

شمارش معکوس

1390/10/16 21:29
نویسنده : مامان مريم
1,368 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز فقط ده روز دیگه تا لحظه ی غیر قابل وصف دیدنت مونده ..

خیلی حس عجیبی دارم نمیدونم مثل یه احساس خوب همراه با ترس و دلهره و کلی نگرانی!

دلم میخواست چشمامو ببندم و ده روز دیگه باز کنم و ببینم تو رو تو بغلم گرفتم و می بوسمت...

راستی گل من اتاقت تموم شد...

اینم از اتاق بهنود من:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

جی جی ناز
16 دی 90 22:25
سلام. از شما برای حضور در بزرگترین سایت والدین و کودکان ( جی جی ناز ) دعوت به عمل می آوریم. http://jijinaz.com/
مامان مهراد
16 دی 90 22:35
سلام اتاقش خیلی خوشگله
مامان نسترن
17 دی 90 0:24
امیدوارم به خوشی وسلامتی نی نی گلتون به دنیا بیاد
پویا
17 دی 90 1:55
سلام مامان منتظر می دونی مقدس ترین لحظه های عمرته به امید خدا این چشم براهی با یک چشم روشنی زیبا تا چند روز دیگه جاشو عوض می کنه پیشاپیش قدمش مبارک مشتاق دیدن نی نی نازتون
مامان پریسا
17 دی 90 2:01
سلام ممنون از حضورتون. ایشالله که به سلامتی.
برای تبادل لینک موافقی؟


حتما ...
خوشحالم میشم عزیزم
مامان سمانه
17 دی 90 4:57
وای چه مامان با سلیقه ای مبارک اتاق بهنود جان باشه انشاله به سلامتی به دنیا بیاد و تو بغلت بگیریش که خیلی لذت داره کاملا" حس و حالت ودرک میکنم دل دل تو دلت نیست که ببینیش
elnaz
17 دی 90 11:20
سلام عزیزم ممنون که به من سر زده بودی به به چه اتاق خوکشلیییییییییییییییی به سلامتی عزیزم
elnaz
17 دی 90 11:21
عزیزم سلام ممنون به من سر زده بودی چه اتاق خوکشلی به سلامتی عزیزم بازم به من سر بزن
مامان آرشیدا کوچولو
17 دی 90 12:18
حس عجیبی داری نمیدونی مثل یه احساس خوب همراه با ترس و دلهره و کلی نگرانی! این یکی از بزرگترین و با احساس ترین حس های دنیاست فقط بخند و خوشحال باش چون از خودته و مال خودته
مامان مریم (مامان بهنود)
17 دی 90 21:15
@} از همه ی پیام های پر انرژی تون ممنونم به امید سلامتی و سعادت دوستای خوبم @}
خاله مهرنوش
18 دی 90 8:38
سلام.با اجازه لینکتوووووووون کردیم. ایشالله به سلامتی دنیا بیاد ما هم ببینیمش.ایشالله مامانی جون خودت هم سالم باشی.
خاله مهرنوش
18 دی 90 8:43
سلام ممنون از نظر خوشکلتون.با کسب اجازه ما اینک میکنیم. خدا این آقا پسر خوشتیپو حفظ کنه.ایشالله دامادش کنین. بهمون بیشتر سربزنین. بایییییییییییییییییییی
هیوا
18 دی 90 22:37
سلام عزیزم
منم 11 روز دیگه دارم تا زایمانم
قراره طبیعی باشه اگه خدا بخواد.
خوشحال شدن از آشنایی باهات
نینی من هم پسره


خوبه چقدر شبیهیم !!
ایشالا به سلامتی پسر گلت رو بغل بگیری
مهتاب
19 دی 90 23:51
عاقبت در یک شب از شب های دور کودک من پا به دنیا می نهد آن زمان بر من خدای مهربان نام شور انگیز مادر می نهد بینمش روزی که طفلم همچو گل در میان بسترش خوابیده است بوی او چون عطر پیک یاس ها در مشام جان من پیچیده است پیکرش را می فشارم در برم گویمش چشمان خود را باز کن همچو عشق پاک من جاویدباش در کنارم زندگی آغاز کن
Romina
20 دی 90 23:58
SAlam afarin be in mamano baba behnod joon bayad ghadreshono bedoni
fekr mikonam hala ke man daram minevisam behnod joon be donya omade tavaloooooodet mobaaaaaaaarak


مرسی رومینا جون
اما هنوز آقا بهنود ما افتخار ندادن تشریف بیارن !!!!!
maman sami
22 دی 90 6:31
elahi azizam eshala be salamati
پويا
24 دی 90 9:06
سلام مامان منتظر
به سلامتي بهنود عزيز به دنيا اومده
تبريك مي گم و آرزوي سلامتي براتون دارم
منتظر ديدنش هستيم


نه هنوز
9 ماه و هشت روز گذشته اما پسری افتخار نداده ببینیمش!!!من و باباش که مردیم!
خانوم مهندس!
24 دی 90 13:13
آخییی مبارک باشه چقدر قشنگ شده اتاقش خیلی خوش سلیقه این ها...خوش بحال این نی نی انشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه
ما مان سونیا
26 دی 90 20:24
سلام عزیزم به سلامتی انشالله که قدمش مبارک باشه گل پسرتون به ما هم سر بزنید
ثمین
29 دی 90 12:38
سلام خانومی!
ایشاله که به سلامتی!
خیلی با سلیقه کار کردین. با اجازه لینکتون کردم. منتظر عکسای ناز نی نی شما هستیم!
راستی یه سوال! ابرها رو درست متوجه نشدم چطور در آوردین! یه کم توضیح میدین بیشتر؟
مرسی


سلام عزیزم
باباش یه شابلون با شومیز درست کرد و اسپری آبی زد دور شابلون البته یکم اسپری رو دور گرفت که کادری نباشه ...
ممنونم از حسن نیتت عزیزم