بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

✿زندگي ما✿

بهنودی عاشق ماست میشود

1391/9/10 20:28
نویسنده : مامان مريم
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

بهنود من وارد 6 ماهگی شد

و این یعنی شمارش معکوس مامان برای دور شدن از عزیزترین موجود دوست داشتنی دنیاش!

فقط میتونم بگم واقعا غمگینم که نصف روز نمیتونم بغلت کنم و ببوسمت و باهم بازی کنیم 

عزیز کوچولوی من چند روزی هست که به غذا خوردن افتادی طوری که فرصت نمیدی قاشق رو دوباره پر کنم , دستم رو میکشی و آخر مجبورم میکنی با پیاله دهنت کنم:

مامان و بابا فدات شن گلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ریحانه
9 تیر 91 22:34
خاله فدات شه عزیزم کپلی من
مامان محمدطاها
10 تیر 91 11:08
سلام -ممنون که به ما سرزدید. ماشالا به این گل پسر -خیلی نازه خداحفظش کنه . وای اینقدر دوست دارم محمدطاها هم اینطوری با اشتها غذا بخوره ، خیلی لذتبخشه .
مامان اوینا
10 تیر 91 16:28
سلام. دختر من هم 3 ماه و 10 روزشه. غذا دادن را زود شروع نکردید برا پسر گلتون؟ من شما را لینک می کنم جزء همکلاسی های دخترم. به ما هم سر بزنید و با نظرات زیبا تون ما را شاد کنید...
الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 2:59
سلام دوست عزیز.دخترم روشا تو مسابقه نی نی خانه دار شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدین. http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php حتما آدرس وبلاگتون رو بذارین که رای ثبت شه.سه شنبه آخرین روزه.
دومان
13 تیر 91 18:07
سلام......................... فقط ميتونم بگم اسپند دود كنيد براي بهنود خان......... خدا حفظشون كنه.............. ماشالا خيلي نازن
مامان ریحان عسلی
18 تیر 91 3:55
سلام ماشالا هزار ماشالا چه گل پسری شده
مامان الیناجونی
1 مرداد 91 20:16
ماشاا.... انشاا... همیشه همینطوری غذاشو خوب بخوره و مامانیشو همیشه خوشحال کنه آفرین گلم
مامان سونیا
2 مرداد 91 13:11
ماشاالله به گل پسر مامانی همه ما مامانهای کارمند باید دوری این فسقلیها رو تحمل کنیم
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 22:05
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان پارسا
29 آبان 92 11:25
ماشالله به گل پسر خيلي نازه شما هم خيلي قشنگ مينويسين