بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

✿زندگي ما✿

روز هاي نا آشناي زندگي من

1392/1/20 9:38
نویسنده : مامان مريم
733 بازدید
اشتراک گذاری

 

ديگه چيزي به اومدن دختر كوچولوم نمونده ، حس عجيبي دارم كه بيانش برام از سخت ترين سوال دنيا مشكل تره !

ميخوام از احساسم بگم ...

از دلتنگيم براي ديدن و لمس كردن و بوسيدن دختر نازم 

از ترس و نگرانيم براي بهنودم از اينكه ميدونم يه مدتي كمتر ميتونم باهاش باشم و شبا دستاي كوچولوش رو كه طبق عادت زير گردنم ميذاره حس كنم ....

و از احساسي كه كمتر بزبون ميارم ، حس ديني كه فكر كنم تنونم هيچ وقت جبرانش كنم ، حس عشق به معني واقعي به همسرم بابت تمام مهربوني ها و گذشت هاش بابت سختي هاي خيلي زيادي كه ميدونم هيچ اجباري براي انجامش نداره ولي بخاطر من و زندگيمون بدوش ميكشه شايد اغراق آميز به نظر بياد اما براي من زندگي كردن باهاش يه افتخاره!

خدايا

بينهايت سپاس گذارتم

منو مديون عشق همسر و فرزندانم نكن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آنيتا
21 فروردین 92 11:45
مريم جون تنها كسي كه بيشتر از همه داره سختي ميكشه خودت هستي به بقيه فكر نكن چون اونا روند معمولي زندگيشون رو دارن طي ميكنن ولي اين تو هستي كه بيشتر از همه اذيت ميشي! من شرايطي مشابه تو داشتم براي همين ميگم بيشتر از همه مواظب خودت باش و به آرامش خودت بيشتر از بقيه فكر كن موفق باشي
مامان امیر علی
22 فروردین 92 8:54
این روزا میگذره و فقط خاطراتش برات میمونه امیدوارم خاطره ی زندگیت شیرین باشه
سبینا
22 فروردین 92 8:56
مریمی سلام عزیزم
عیدت مبارک
نی نی ت مبارک
خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم چرا نمیای کلوپ ؟



سلام عزیزم عید شما هم مبارک
دیگه واقعا وقتی واسه کارای خودم ندارم خیلی سرم شلوغ شده ایشالا اولین فرصت سر میزنم
مرسی از اینکه به یادمون بودی