بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

✿زندگي ما✿

خاطره ی یک روز بیاد ماندنی دیگر

1392/2/25 11:03
نویسنده : مامان مريم
3,434 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام بهترین , هدیه دهندگان که بی دریغ نعماتش را نثار ما می کند

باشد که توانایی شکر گذاری این بخشایشش را نیز به ما عطا فرماید

خواستم خاطره روزی را برای دختر گلم نگارش کنم که خداوند نعمتش را برما برای دومین بار ارزانی داشت و نور چشمی زیبا هم جنس دختر اشرف مخلوقات محمد مصطفی و الگویش فاطمه زهرا به ما عنایت فرمود .

ماجرا از صبح روز سه شنبه 24/02/1392 شروع شد , اون روز صبح ما با صدای دادش بهنود که چند وقتی بود در اتاق جداگانه به تنهایی می خوابید از خواب بیدار شدیم گویی این طفل معصوم مارا از آمدن خواهر گلش خبر می داد  , چون مامان کمی درد داشت ولی ما اصلا باورمان نمی شد که این درد , درد زایمانه چون ما انتظار شما گل دختر رو برای دو روز آینده می کشیدیم اما اینبار احساسات دختر بابا بود که گوی سبقت را از همه ربود و با زودتر آمدنش نشان داد که هیچکدام از ما به اندازه او مشتاق دیدار یکدیگر در این دنیا نیستیم .

دردهای مامان لحظه لحظه بیشتر می شد و ما به سرعت آماده شدیم و پس از رساندن داداش بهنود به خونه بابایی راهی بیمارستان شدیم اونجا درد مامانی به قدری زیاد بود که با آسانسور ویژه بیماران مارو مستقیم به بخش زایمان راهنمایی کردن و به من گفتن که پس از تشکیل پرونده می تونم همراه مامانی وارد اتاق زایمان شم

نمی دونم فرایند تشکیل پرونده اینقدر طول کشید یا اون ثانیه ها برای من اینقدر زود می گذشت خلاصه پس از تشکیل پرونده من به سرعت خودمو برای دیدار دو قطب احساسات خونه ( مامان و دخمل ) به اتاق زایمان رسوندم

اما....

با یک خبر شوکه کننده سر جام خشکم زد !! مسئول اتاق زایمان به من گفت دیگه کجا میخوایی بری گل دخترت که منتظرش بودی داره میاد پیشت .

من

پرستار محترم

و احتمالا مامان مریم 

پس از اون هم گفتن که مامان  بهناز خانم رو 2 ساعت دیگه به بخش میارن . منم فرصت رو غنیمت شمردم و پیام آمدن بهناز بابا رو به لیستی که از قبل برای این موضوع تهیه کرده بودم ارسال کردم و البته یه دسته گل ناقابل هم واسه مامان مریم تهیه کردم که یه کم روحیش باز شه ( که البته خوشبختانه موفق هم شدم و مامان مریم هی میگفت هر وقت که به گلا نگاه می کنم روحم تازه میشه برا همین گلا رو گذاشتیم جلوی مامانی ) .

دسته گلی برای مامان

و بالاخره پس از 2 ساعت کذایی که به اندازه 2 سال گذشت مادر و دختر رو به بخش منتقل کردن , اونجا بود که تونستم چند تا عکس از خانم و دختر گلم بگیرم و این لحظه به یادموندنی رو به تصویر بکشم .

بهناز گل بابا

خاله ریحان و خاله نرگس از همه زودتر اومدن و مثل من اون 2 ساعت رو به انتظار نشستن

خاله نرگس و خاله ریحانه

و چند تا عکس بدون شرح

بهناز و بابابزرگ

من و بهنازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سپید(مامان یونا)
4 خرداد 92 17:27
سلام..خیلی عالی بود.انشالله در کنار هم شاد و خوش بخت باشید. خدا هر 4تاتونو واسه هم نگه داره
مامان دنیز
4 خرداد 92 17:41
خدا حفظش کنه قدم نو رسیده هم مبارک باشه
منیره
4 خرداد 92 17:42
خدا حفظشون کنه....قشنگ نوشتید پدر مهربان
اسمعیل
4 خرداد 92 18:07
الههههییییییییی --- خیلی خوشکه ایشالا قدمش مبارک باشه
نازنین(مامان پارمین)
4 خرداد 92 18:21
قدم نو رسیده مبارک . دست بابای مهربون هم درد نکنه خاطره این روز زیبارو به ثبت رسوندند.
ماه منیر
4 خرداد 92 22:58
مبارک باشد قدمش براتون امیدوارم زندگی سرشار از عشق و شادی داشته باشید
ثریا
4 خرداد 92 22:59
سلام دوست عزیز .... آخی چه بابای با احساسی ... چقدر شیرین مبارک باشه انشالا نی نی ما هم تو راهه دعا کنید سالم به دنیا بیاد ...
roxan
4 خرداد 92 23:04
واقعا ساده ولی پر احساس بود...اول به خانوم تبریک میگم که همچین همسری دارن...دومم به هردوتون...که انقد برای هم ارزش قائلید... کانون خانوادتون همیشه سبز باد
حامی
6 خرداد 92 14:07
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...
مرضیه مامان آنیتا
7 خرداد 92 18:22
وای چه خوشگل و چه نازه الهی تنش سالم باشه واستون شادی آفرین باشه.همراه داداشش به این وبلاگ بیان و از شیرین کاری هاشون بگید. قدمش مبارک.
مامان شیما
10 خرداد 92 0:00
مبارکهههههههههههههههه چه خوشگله خدا خانوادتون رو سالم و شاد نگه داره دست شما پدر محترم هم درد نکنه
بابای دوقلوها
11 خرداد 92 17:17
خدا حفظش کنه خیلیییییییی نازه
دومین جشنواره مجازی کتابخونی
20 تیر 92 12:13
دوست بزرگواربابا مصطفی دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد ونوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره ،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان "همکارافتخاری" ما را یاری فرمایید.
الناز سیندرلا
8 مرداد 92 16:29
نـــــــــــــــــــــــــــازی عزیزانممممممممممم