بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

✿زندگي ما✿

بــــــــــــاب اسفنجــــــــی شلـــــوار مکـــــــعبی

1392/11/11 18:17
نویسنده : مامان مريم
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا رحم کن

منو از شر این باب اسفنجی شلوار مکعبی نجات بده

دیگه یا جای من تو این خونه ست یا باب اسفنجی !!!!!!گریه

میگم شعر بخون ==== شعر باب اسفنجی

میگم بیا بازی === بازی با عروسک های باب اسفنجی و پاتریک

 

میگم سی دی === سی دی باب اسفنجی 

 

موقع خواب ==== قصه باب

 

فقط میتونم بگم آقای هشت پا درک میکنم !!!

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرضیه مامان آنیتا
17 دی 92 17:46
خیلی با حال بود..... واقعا کابوسی شده این باب اسفنجی شکلک با مزه ای ست اما از نظر مفهمومی صفر من واقعا هیچ سر و تهی از کارتونش نمی بینم
مامان مريم
پاسخ
مرسی ولی بخاطر تنوع رنگی و خراب کاری هاشون بچه ها معمولا میپسندن
مامان هانا و آ ریا
18 دی 92 12:42
سلام عزیزم خیلی نی نی های نازی داری منم به اندازه دخملیم باب اسفنجی و دوست دارم ولی یه وقتایی هم اختاپوس و درک میکنم
samira
20 دی 92 19:30
خونه ی شما هم شده خونه ی ما واااااااای منم بعضی وقتا اختاپوسو درک میکنم. در کل علاقمندم به باب اسفنجی. آریامهر بهش میگه: بابا هووو
samira
21 دی 92 22:04
عزیزم شما چند سالتونه?
مامان مريم
پاسخ
سلام 27 هستم
مریم--------❤
30 دی 92 13:21
سلام منم عاشق باب اسفنجی هستم خیلی مهربونه
مریم--------❤
30 دی 92 13:23
فکر میکنم جدیدا دوباره خیلی محبوب شده
مامان مريم
پاسخ
آره آبجی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سارا
7 بهمن 92 12:13
سلام، من دیشب با وب شما آشنا شدم،از طرز نوشتنتون خوشم اومد و با خوندن چند تا پست ترغیب شدم که که کل ارشیوتون رو بخونم.چون احساس کردم که مدل زندگی و عقایدتون شبیه به زندگی منه و البته دیدم که جواب کامنت ها رو هم میدین خواستم یه سوالی بپرسم: من تقریبا همسن شما هستم و یه دختر 15 ماهه دارم،کارمند هم هستم با تمام مشکلاتی که یه کارمند خانم داره که میدونید،از طرفی خیلی هم دلم میخواد که فاصله سنی دخترم با بچه بعدی زیاد نشه ولی زندگی ما اینقدر قر و قاط شده و نظمش به هم ریخته که آقای همسر اصلا راضی نیست به این زودیا دومی رو بیاریم، من رسما دچار کمبود جدی زمان هستم و هر کاری میکنم باز هم عقبم،میخواستم بدونم شما با 2 بچه شیره به شیره مشکل به هم ریختگی خونه،کمبود وقت برای درست کردن غذا و بازی با بچه ها و... ندارین و اگه جواب مثبته چطور مدیریتش کردین؟
مامان مريم
پاسخ
سلام مرسی این که میگی نظر لطفته اما مایل به تبادل تجربیاتم هستم اگه خواستی ایمیل بده باهم صحبت کنیم (ببخشید میگم تجربیات چون واقعا برام هر روز بعد از بچه دار شدنم تجربه ست)
ملیکا
9 خرداد 93 2:01
سلام خاله جون خوبین میببینم سرتون خیلی شلوغه وای از دست بهنود بهناز خوشگل موفق باشید....
مامان مريم
پاسخ
آره بابا فدات شم عسلم مرسی