بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

✿زندگي ما✿

من

1393/3/8 14:3
نویسنده : مامان مريم
618 بازدید
اشتراک گذاری

 

درست یادم نیست آخرین باری که برای اوقات فراغتم برنامه ریزی میکردم کی بوده ولی دلم لک زده برای روزایی که روی مبل جلو تلویزیون میخوابیدم و به این فکر میکردم که برای مهمونی ماه دیگه چی بپوشم

این روزا اینقدر پر شدم از دلواپسی و دغدغه که دیگه زمانی حتی برای مرور خاطراتم هم ندارم

دلواپسی برای بهنود که یک شبه تصمیم به بزرگ شدن گرفت , با خوابیدن تنها تو اتاقش شروع شد و خداحافظی از پوشک و باب اسفنجی (که البته جاشو به تام و جری داده ) ادامه داره

و اضافه کنید بهناز رو که جدیدا راه رفتن یاد گرفته و برای فوضولی به وسایلای خونه با زبون خودش یه جمله ی توجیهی میگه تا اجازه بگیره و اگه خدایی نکرده از دهنت نه بشنوه اونوقت از سیستم دفاعیش استفاده میکنه و اونقدر باهات حرف میزنه که خودت بصورت خود جوش اون وسیله رو میاری و میدی دستش !

نگرانی از اینکه مبادا تنهایی تو اتاقش بترسه , مبادا شب ادراری پیدا کنه , مبادا زمین بخوره , مبادا بین این دوتا تفاوت گذاشته بشه و هزار مبادای دیگه که شاید باید مادر بود تا فهمید

قانون پایستگی نگرانی های مادر:نگرانی های مادرانه از بین نمیره فقط از مدلی به مدل دیگه تغییر پیدا میکنه

پسندها (4)

نظرات (5)

شبنم
11 خرداد 93 15:45
سلام مریم جون خوبی عزیزم،بابا چقدر دیر به دیر آپ می کنی دیگه داشتم ناامید می شدم،میگما من با کلی ذوق و شوق اومدم پست قبلی رو ببینم دیدم رمزیه میشه لطف کنی به منم رمز بدی؟ راستی توروخدا عکس جدید بچه ها رو بذار دیگه دلم خیلی براشون تنگ شده، خیلی چکت می کنم اما هر بار به همون پست اختراع عجیب بهنود برمیخورم
مامان مريم
پاسخ
شبنم جون مرسی از لطفت بدبختانه usp های سیستم های اداره رو بستن من با مکافات عکس اپلود میکنم خونه م ک تقریبا محاله فردا ایشالا عکسای جدیدشون رو میذارم بوووووووووس عکساشون دیدن داره حتما بیا رمز هم برات ارسال میکنم
بابا مصطفی
13 خرداد 93 10:35
انشاالله خدا همیشه شما همسر مهربان و مادر دلسوز رو برای ما زنده و سلامت نگه داره
مامان یاغمور
9 تیر 93 12:35
مسافر پرواز رمضان: پروازت بی خطر، امیدوارم توشه ات فراوان و سهم سوغات من، دعای شبهای قدر شما باشد... التماس دعا
مامان نیکا
12 تیر 93 9:01
بسیار زیبا و دوست داشتنی
ارسطو و مامانش
28 مرداد 93 23:47
خدا نی نی هاتونو حفظشکنه چه نازو دوست داشتنی هستند خیلی قشنگ مینویسی موفق باشی
مامان مريم
پاسخ
نظر لطفته