بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

✿زندگي ما✿

من

1393/4/16 10:21
نویسنده : مامان مريم
844 بازدید
اشتراک گذاری

 

نمیدونم چرا اما همیشه وقتی از چیزی محرومی دنیای اطرافت پر میشه از اون مورد درست مثل زمانی که پول نداری و همه ی خریدهای دنیا جلوی چشمت میان!

و حالا که من به اندکی خلوت احتیاج دارم انگار تمام کارای دنیا روی دوشم افتاده

همه چیز از اول ماه مبارک شروع شد , احتمالا مادرهای روزه دار خوب متوجه حرفم میشن از خستگی بعد از کار اداری گرفته تا آشپزی و کارای خونه و البته کمی گرسنگی و تشنگی نزدیک افطار ...

و اضافه کنید عرض زیارت قبول به تک تک اعضای مشرف شده (تقریبا کل فامیل مشرف بودن) و به همین خاطر ما , تنها بازماندگان خاندان بعد از افطار هرشب تا 11-12 بیرون هستیم!

و از همه سخت تر فنقلی های من که پا به پای منو باباشون تا 2-3 نصف شب بیدارن و شیطونی میکنن و نهایتا بجای خواب غش میکننخسته

با این اوصاف امروز تو اداره یکم سرم خلوت بود در راستای خود آزاری نزدیک به 18 بار آهنگ "درگیر رویای توام" شادمهر رو گوش کردم و کمی با خودم خلوت کردم هوای سفر کردم...

فقط یه چیزی دلگرمم میکنه اونم این جمله ی همسرمه: بابت همه ی زحمتات ممنون جبران میکنم

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان هانا و آریا
25 تیر 93 5:56
خسته نباشی مامان مهربووون درکت میکنم واقعا سخته ولی در عین سختی لذت بخشههه
مامان آرمين جون
25 تیر 93 8:42
مريم گلم خوبي.عزيزم با اينكه برات خيلي سخته ميدونم ولي قدر اين لحظه ها رو حتما بدون مخصوصا كه شوهر قدرداني داري پس خسته نشو خدا انشاءاله بهت قوت و صبر بده.
مامان مريم
پاسخ
سلااااااااااام عزیزم آره همسرم که نعمت زندگی منه ... آرمین گل رو از طرف من ببوس
بابا مصطفی
13 مرداد 93 12:10
بابت همه زحماتت ممنونم جبران می کنم اینو خودم با عشق درست کردم اگه کج و موج است ببخش و مثل همیشه تحملم کن و بدون که این شکل هم مثل جبرانام است ، پرتلاش اما احتمالا ناقابل.
مامان مريم
پاسخ
غافلگیر شدم ممنون عزیزممممممممممممم دونه دونه ی کلمات قشنگت بهم روحیه میده ....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
مامان گل نسا
18 مرداد 93 18:05
خدا حفظشون کنه و بهمون قدرت بده که همیشه درک کنین اون چیزی رو که باید بفهمیم.خیلی وبلاگ قشنگی دارید.خوشحال میشم سراغمون بیاید.