بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

✿زندگي ما✿

هیسسسسسسس! مسلمين خوابیده اند!!

1393/5/15 8:23
نویسنده : مامان مريم
744 بازدید
اشتراک گذاری

 

مدتیه که دنبال کلماتی میگشتم تا حمایت خودم رو از کودکان غزه نشون بدم

بی نهایت درد آور و ناراحت کننده ست

وقتی به این تصاویر میرسم حرفی برایم نمی ماند فقط میتوانم بغض کنم

 تا اتفاقی به این متن تو یک وبلاگ زیبا رسیدم , تقدیمتون میکنم:

  

امروز پدری ترکش خورد!

یتیمی افطاری خون دل...

مادری روزه اش را موشک شکست..

و من زولبیا نخوردم تا سیری کاذبش مزاحم بیشتر خوردنم نشود!

 ....

گاهی خواب روزه دار عبادت نیست،

خیانت است!!!

هیس!

مسلمين خوابیده اند!!

با تو هستم ای کودک فلسطینی...

کمتر گریه کن...

 

برگرفته از وبلاگ زیبای : http://nininaaz.niniweblog.com/

پسندها (11)

نظرات (3)