بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

✿زندگي ما✿

سنوگرافي چهارم

1390/5/13 11:06
نویسنده : مامان مريم
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان
بازم كه من و بابايي رو غافلگير كردي!
ديروز نوبت سنوگرافي تعيين جنسيتت بود عزيزم من و خاله سوسن و خاله ريحانه با مرجان و مژگان دسته جمعي رفتيم مطب دكتر شاهرخ تا ببينيم بالاخره آبي هستي يا صورتي .
نوبت من كه رسيد خيلي استرس داشتم خوابيدم رو تخت و دكتر دستگاهش رو رو شكمم گذاشت خيلي بزرگ شده بودي گل نازم باورم نميشد تند وتند دست و پا ميزدي و از اين طرف به اون طرف تكون ميخوردي دكتر هركار كرد نتونست جنسيتت رو تشخيص بده ميگفت خيلي شيطونه و حالت خوبي نداره واسه تعيين جنسيت! فقط گفت احتمال پسر بودنش بيشتره!
به بابا مصطفي پيام دادم و گفتم اونم خيلي خوشحال شد كه بزرگ و سالم هستي!
خاله ريحان و خاله سوسن هم كه كلي قربون صدقت رفتن و جو گير شده بودن ...
از همه بيشتر خودم احساساتي شده بودم چون باور نميكردم اينقدر بزرگ شده باشي!
دوستت دارم ماماني (با هر جنسيتي كه باشي)
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار(مامانی شهراد)
12 مرداد 90 9:57
آره
خوبه كه درك ميكني !
بي نهايت منتظرشم و بي اندازه دوستش دارم
اميدوارم همه اين احساس زيبا رو بتونن تجربه كنن
بهار(مامانی شهراد)
12 مرداد 90 10:10
سلام عزيزم انتظار کشيدن واسه اومدن يه فرشته خيلي قشنگه ني ني منم ارديبهشت به دنيا اومده اميدوارم وقتيکوچولوت به دنيا اومد با پسر من دوست بشه پيشم بيا منتظرتم
مامان محیا
12 مرداد 90 10:13
سلام خوبی؟؟ماه سوم و چهارتا سونو. نمیخوام بترسونمت اما من هم زیاد رفتم (البته نه باندازه شما)...اما لکه های عجیبی پشت محیا پیدا شد. برای بچه دوتا از دوستام هم همینطور که یکی زیر چشماشه طفلک . میگن از سونوست
يك دوست
13 مرداد 90 8:50
سلام خوبي خانمي ميگم ماشالله شما خيلي عجله داري براي تعيين جنسيت خب اولا 4 ماهگي زوده براي اين كار كمي صبر ميكردي ميشد تا يك ماه ديگه فهميد دوما خواهر من اين چيزا رو كه آدم تو ني ني وبلاگ نميزاره كه كمي شخصيه ايشالله كه ني ني تون سالم و سلامت به دنيا بياد اگه وقت كردين به سايت ما وب ما سر بزنيد خوشحال ميشيم اگه لينك كردين بگين ما هم لينكتون كنيم موفق باشي

سلام گلم
مرسي بابت نظرت
حتما رعايت ميكنم

یاسمین
27 شهریور 90 18:50
سلام عزيزم مرسي
وبلاگم رو بروز كردم

الهام
18 مهر 90 13:02
واي الهامي
بي اندازه خوشحال شدم كامنت گذاشتي
خيلي دوستت دارم گلي مرسي از اينكه به يادم بودي
آره يه مدتي نميتونستم بيام اما خيلي بيادتون بودم
آروين من چطوره ؟؟؟
عكساش رو ميخوام ببينم دلم يه نخود شده واسش!!!!