بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

✿زندگي ما✿

انرژی های مثبت پنهان شده در لا به لای زندگی (چه تیتری شد!)

1394/2/19 8:34
نویسنده : مامان مريم
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

 

گذشت زمان همیشه همه چیز رو عوض میکنه ... از نظرات و عقاید گرفته تا رفتار  و حتی ذائقه !

و البته همین موضوع باعث پیدا شدن لذت های کوچکی توی زندگیم شده که اسمش رو گذاشتم "انرژی های مثبت گمشده ی من..."

یا به اختصار بگم : اِمگم

حالا این امگم ها یکی یکی داره در من ظهور میکنه و دیدم رو نسبت به خیلی چیزا عوض میکنه

مثلا همون چیزی که ممکنه از کنارش بی تفاوت بگذری میتونه با یه تغییر کوچک باعث شادی ت بشه ... (تعمیم بدید به افراد اطرافتون)

این یکی از همون امگم هاست ! هر زمان که از خونه میرم بیرون یا اینکه خسته برمیگردم خونه از دیدن این همه انرژی مثبت ناخداگاه حالم خوب میشه ...

      

 

پسندها (14)

نظرات (12)

ĸoѕαr
3 خرداد 94 7:50
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
ستاره
20 خرداد 94 11:41
وای چه کار جالبی کردی ! آفرین مامان هنرمند
مهبد و مهرام
20 خرداد 94 11:46
elham
23 خرداد 94 7:10
مریم جون خیلی خوبه که در کنار بچه های خوشگلت بازم به فکر این کارایی ! خوش بحالت من که دارم کم کم افسردگی میگیرم از دست این بچه ی ناقلا و شیطون به ماهم سر ببزن
مامان مريم
پاسخ
لطف داری اما ناچارم دیگه بهتره از تهدیدها فرصت بسازیم چشم حتما عزیزم
مامان روژینا
24 خرداد 94 8:43
واقعا احسنت به دیدت عزیزم پس گاهی میشه بعد از کار روزانه و خستگیهاش بازم انرژی داشت! سعیمو میکنم
مامان مريم
پاسخ
ممنون
خاله ریزه
21 تیر 94 7:53
سلام مریمی خوبی ؟ ما باید حتما بیایم تو وبلاگت یقه ی تو رو بگیریم؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده خانوم یه سر به ما هم بزن من که دستم به گل اصلا نمیگیره همون چندتا گلمم داره خشک میشه بیا ناجی گلای من شو
مامان مريم
پاسخ
سلام عزیزم تو خوبی؟ بینهایت مشغولیاتم زیاد شده مخصوصا ماه رمضون ... ایشالا میام پیشت منم دلتنگتونم ... برای گلاتم بروی چشم حتما
roya
26 تیر 94 15:10
سلام خاله جوون...معلوم میشه مامان هنرمند و خلاقی هستین..به منم سربزنین خوشحال میشم
مامان مريم
پاسخ
نظر لطفته عزیزم حتما...
مامان گل پسر
30 تیر 94 10:33
آفرين به مامان هنرمند و خوش سليقه
مامان مريم
پاسخ
فدات بشم عزیزم مرسی
مامان گل پسر
18 مرداد 94 9:11
سلام مريم جوووون خوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مريم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه میای وبلاگ و نظر میدی ... بابت کم اومدنم از حساب مهریه کم کن ...
مامان گل پسر
19 مرداد 94 8:04
مريم بانو خصوصي داري
مامان گل پسر
19 مرداد 94 8:34
از حساب مهريه كم كردم . يه چيزي هم الان شما بدهكاري.
رویا
23 شهریور 94 10:12
معلوم میشه مامان هنرمندی هستین...خوش به حال همسر و بچه هاتون[خانواده}
مامان مريم
پاسخ
ممنون عزیزم