بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

✿زندگي ما✿

روزهای پر استرس

1394/7/4 12:29
نویسنده : مامان مريم
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

 

بیشتر ما آدم ها تا زمانی که گرفتار موضوع خاصی نشدیم نسبت به اون موضوع در اطرافمون یکم بی تفاوت هستیم اما زمانی که همون اتفاق برای خودمون پیش میاد اونوقته که می فهمیم اون استرس ها و نگرانی ها چه طعمی داره !

پدر عزیز همسرم هم مسافر این سفر روحانی هستن که الحمدلله خبردار شدیم صحیح و سالمن , با اعلام هر حادثه , همون زمان کوتاهی که طول میکشید تا از سلامتی شون اطلاع پیدا کنیم , حال غیر قابل وصفی پیدا میکردیم.

با تمام وجودم داغدار حاجی های متوفی شدم و امیدوارم خداوند به خانواده ها شون صبر بده ! دیدن عزیزانت توی اون شرایط خیلی سخته و سخت تر اینکه هیچ کاری از دستت نمیاد و اینکه مجبور شی پرده سیاه تسلیت بجای زیارت قبول و تبریک بزنی!

 

تسلیت میگم به همه ی خانواده های داغدار "حادثه ی منا "

 

* یادمون باشه گرفتاری اطرافیامون برامون مهم باشه ... با پیامک های طنز آمیز و غیر انسانی دل خانواده های داغدار رو خون نکنیم...

*امیدوارم هرچه سریعتر این حج خونین تموم شه و همه ی مسافرا مخصوصا پدر عزیز ما بسلامتی برگردن

پسندها (10)

نظرات (31)

مامان گل پسر
5 مهر 94 11:21
ايشالا به سلامتي برگردن
مامان مريم
پاسخ
ممنون عزیزم امیدوارم همه ی مسافرا به سلامتی برگردن
مامان گل پسر
5 مهر 94 11:24
مريم جون منم خيلي ناراحت شدم وقتي صحنه رو ديدم . اما اي كاش مردم ايران اينو بدونن كه بدون حج رفتن هم ميشه ثواب كرد . هزاران هم وطن ما در فقر به سر ميبرن اونوخ چرا ما ايراني ها بايد به جاي كمك به يكي از اينا بريم و پولمون رو اونجا خرج كنيم ؟؟؟ شايد اگه بمونيم اينجا و هزينه اي كه برا سفر حج ميذاريم رو بديم به يكي از اين خانوادها و اونا رو خوشحال كنيم خداوند ثوابي نصيبمون كنه در حد هزار برابر سفر حج .
مامان مريم
پاسخ
نظرت محترمه عزیزم اما تو اصلیات دین نمیشه خدشه وارد کرد مثلا بگیم نماز نمیخونیم که وقتمون رو بزاریم به کمک به هموطنان!!! درست میگی اگه کسی هست که یکبار به حچ واجب رفته و رسما تکلیفش رو انجام داده شامل حرف شما میشه اما کسایی که بار اوله که دارن میرن دارن به دین شون عمل میکنن!
مامان گل پسر
5 مهر 94 11:27
همه شب نماز خواندن،همه روز روزه گرفتـن هـمـه سالــه از پـی حـج، سفــر حجـاز کـردن زمدینــه تا بـه کعبــه، سـر و پـا بـرهنــه رفتـن دو لـب از بـرای لبیکــ بـه گفتــه بـاز کـردن شب جمعـه هـا نخفتـن ، به خــدای راز گفتـن ز وجــود بـی نیــازش، طلـب نیـــاز کــردن به مساجـد و معابـد، همه اعتکاف کردن ز ملاهـی و مناهی، همـه احتـراز کردن به خدا قسم که کس را، ثمر آنقدر نبخشد که به روی ناامیدی ، در بسته باز کردن
مامان گل پسر
5 مهر 94 11:28
اين شعر شامل حال همه مون ميشه . همه ي ما ايراني ها
مامان گل پسر
6 مهر 94 8:16
ايشالا خدا به همه ي خانواده هايي كه عزيزانشون اونجا از دنيا رفتن صبر عنايت كنه . و ايشالا اونايي كه سالم هستن هر چه زودتر برگردن در آغوش خانواده هاشون
مامان گل پسر
7 مهر 94 8:04
مريم جونم خوبي ؟؟؟ از مسافرتون چه خبر ؟؟؟ چه وقت برميگردن ايشالا ؟؟؟
مامان مريم
پاسخ
سلامممممممممممممممم دوس جونا خوبین !!!! دلم براتون تنگ شده بود بله برگشتن شکر خدا دامادای خاله چطورن؟!؟
مامان گل پسر
7 مهر 94 8:08
مريم جونم ؟؟ دوست خوبم ؟؟ مدير ارشد ما؟؟ خوبي ؟؟؟
مامان مريم
پاسخ
سلام عزیزم مرسی آره خوبم شکر خدا ببخشید یکم درگیر کارای اداره هستم کمتر میتونم میام تو چطوری عجیجم؟
مامان جون
8 مهر 94 9:19
سلام گلم خدارو شکر که پدر شوهرتون سالمه
مامان مريم
پاسخ
مرسی آره الحمدلله
مامان جون
8 مهر 94 9:24
اینجا در جواب کامنت نگار جون درست گفتی, ولی وظیفه ای که منجر به مرگ بشه خدا هیچوقت واجب نمیکنه ( در این شرایط امروزه عرض میکنم ها ) . حج عمره که حرام شد اینم از حج واجب تکلیف چیست ؟؟
مامان مريم
پاسخ
موافقم اونا جزء قوانین ثانویه ی اسلامی هستند (مثلا موقتا بدلیل امنیت جانی حج تعطیل)
مامان گل پسر
8 مهر 94 9:38
ملسي منم الان هم دارم صبحانه ميخورم هم به تو كامنت ميدم .
مامان امیر علی
9 مهر 94 11:39
مامان گل پسر
22 مهر 94 9:13
دوست جوني ، دوستت دارم
مامان مريم
پاسخ
الهی فدات بشمممممم me too
مامان گل پسر
22 مهر 94 9:13
ميگم يه عكس از سوغاتي هاتون بذار اينجا مام ببينيم ديگه
مامان مريم
پاسخ
چشم ایشالا بزودی بروز میکنم اما انصافا سلامتی شون بهترین سوغات این سفر کزایی بود
مامان شهناز
22 مهر 94 16:54
سلام خاله جوووون خوشحال میشیم به وبلاگمون سربزنید
مامان مريم
پاسخ
سلام
مامان جون
5 آبان 94 11:47
سلام مریم جون خوبی ؟ ممنون بابت کامنتات منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود ولی شرمنده دیگه نت نداشتم. دختر خوب 22/7 گفتی قرار به روز کنم امروز 5/8 هنوز بروز نکردی . راستی چشمو دلتون روشن که خَسوو به سلامت برگشتن. عروسم رو ببوس
مامان مريم
پاسخ
سلام عزیزم فدات بشم آره خوبیم شکر خدا!!! وای اگه بدونی چقدر مشغله دارم میای کمکم! روی چشمام بزودی بروز میشه ! بوووووووووووس
مامان جون
5 آبان 94 11:48
راستی نمیدونی چرا نگار نیستش ؟؟؟
مامان مريم
پاسخ
نه من خیلی وقته نرسیدم برم پیشش !!! برم ببینم کجاس!
مامان جون
9 آبان 94 8:37
مریم جون بیا دیگه ....
مامان گل پسر
11 آبان 94 8:16
بهناز و بهنود جان چطورن؟؟
مامان مريم
پاسخ
مرسی عزیزم خوبن شکر خدا مثل همیشه در حال شیطنت و بازیگوشی
مامان گل پسر
11 آبان 94 8:16
شرمنده به خاطر تاخيرم
مامان مريم
پاسخ
دشمنت شرمنده عزیزم نگرانت شدم نمیدونستم نت نداری ایشالا سالم باشی هرجا میخوای باشی
مامان گل پسر
11 آبان 94 8:17
اما اين مدت كه من نبودم فك ميكردم وبت رو باز كنم با چند تا پست رو بره رو ميشم كه وقت نميكنم بخونمشون اما ميبينم كه ماشالا تو از منم فعال تر بودي اين روزها
مامان مريم
پاسخ
آره بخدا آماده کردم اما چون عکس میخواد و یو اس پی های ما تو اداره بسته ست نمیتونم ارسال کنم
مامان جون
11 آبان 94 9:41
سلام خانم پر مشغله خوبی؟ صبحت بخیر
مامان مريم
پاسخ
سلام عزیزززززززززززززززززم خوبی ؟ دلم برات تنگ شده بود بووووووووووس
مامان گل پسر
12 آبان 94 8:37
اي خدا بگم اداره تو ن رو چيكار كنه كه يو اي بي هاتونو بسته
مامان مريم
پاسخ
آی گفتیااااا
مامان جون
14 آبان 94 8:25
سلام خوبی ؟ سالمی؟ چرا نیستی؟ بیا تا یه کم از علم روانشناسی بالشییت فیض ببریم .....کلی سوال دارم... بیا
مامان مريم
پاسخ
ها ننه بیا فالتم بگیروم... جیگر خودت کجایی؟!؟!؟!؟!؟!؟
مامان گل پسر
17 آبان 94 8:40
سلام بر مريم بانوي گل و گلاب مدير ارشد روانشناس بالشي (باليني سابق) كجايي دختر ؟؟ پيدات نيست ؟؟ ناراحت شدي از شوخي هامون؟؟؟ اگه ناراحت شدي قول شرف ميدم ديگه بهت نگم روانشناس بالش
مامان مريم
پاسخ
سلام عشقمممممم خوبی؟ بابا شکست نفسی میکنی داداش ! شما خودت فوق تخصص روانشناسی ناز بالشی هستی اینترنت نداشتم عزیزم
مامان جون
25 آبان 94 9:19
سلام خانم خانم نبیدی , کجا بیدی نمیگی دل ما برات تنگ میشه دیگه از این غیبتها نکنی ها
مامان مريم
پاسخ
سلام عزیزممممممم مرسی خوبم اینترنت نداشتم .... منم دلتنگتون بودم بوووووووووووووووووووس
مامان گل پسر
25 آبان 94 13:04
سلام مريم جون . پس اينترنت نداشتي . من فك كردم فراموشم كردي . دلتنگت بودم بدجور . بار آخرت باشه ها نت نداشتي. تكرار نشه لودفن
مامان مريم
پاسخ
فدات بشم عزیزم تو کجا هستی ؟؟؟؟؟ یه زحمت بکش قربونت , یه تماس با وزارتخونه ی ما بگیر و بگو حجم اینترنت ما رو افزایش بدن کوفتیا حجمی ش کردن فرت و فرت تموم میشه... بعد از اداره هم که تایمم بصورت فوووووووووول در خدمت خانواده ست !!! وقتی میشینم پای اینترنت عذاب وجدان میگیرم!
مامانه شایلین
25 آبان 94 13:56
ای جانم چه گل دختری و گل پسری
مامان مريم
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان جون
15 آذر 94 8:11
baba to chekar mikoni do ta aks az naz naziya bezar ma bebinim ye kam zogh konim .
مامان مريم
پاسخ
مریم جونم مرسی عزیزم از احوال پرسیات یکم درگیر بودم عزیزم فردا از خجالتت درمیام جیگرررررررررررر
مامان گل پسر
15 آذر 94 23:31
سلام دوست خوب و بی وفای خودم . خوبی . کجایی. هی روزگار یادش به خیر یه روز یه مریم بود که میگفت فقط به خاطردتو میام وب. کجاست حالا اون مریم به نظرت خداجون؟؟ مریم گلم خوبی؟بهناز و بهنود جون خوبن؟؟؟[پاسخ} وای نگار نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود بینهایت خوشحال شدم اسمتو دیدم دوستای گل و قدیمی همینن دیگه حتی اگه گیر یه آدم بی معرفت بیوفتن بازم بیادشن! درگیر مهمون داری هستم و مشغله ی بسیار زیاد تا فردا کلی بروز رسانی خواهم کرد!!! بوووووووووووووس
مامان گل پسر
25 آذر 94 0:51
سلام مریم بی وفای خودم.چرا به ما سر نمیزنی؟؟؟مهمونات تموم نشدن؟؟؟
مامان مريم
پاسخ
قلبونت بشم تو بی وفا شدی رمز و رومز بازی درمیاری!! به مریم چندباری گفتم بهت بگه رمز بدی !!!!
مامان گل پسر
25 آذر 94 18:11
میگم این فردا نشده که به روز رسانی کلی عایا؟؟؟؟؟
مامان مريم
پاسخ
وای بخدا طلسم شده وای دست کمک میخوام یکی بدادم برسههههه