بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

✿زندگي ما✿

فقط برای گذشت!

1394/10/26 11:25
نویسنده : مامان مريم
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

کمی نیاز به تنفس دارم

البته در هوایی که بوی خوش " گذشت " دارد ...

این پست را تقدیم میکنم به واژه ای به اسم "گذشت"

دلم برایش میسوزد احتمالاً چند سالی هست که نسلش رو به انقراض است!

اما خوب بیاد دارمش , در کنارش بزرگ شدیم , اگر چه دوران ما به خوبی این روزها خوشگذرانی مرسوم نبود اما خوشی هایمان از جنس بهتری بود از جنس دورهمی ها از جنس انتظار مهمانها و شب نشینی هایی بدون تکنولوژی کاذب! (واژه ی تکنولوژی کاذب کمی دور از انصافه اما حس خوبی بهم میده) حتی لذت آشتی کنان دو جبهه که معمولا ختم به روبوسی و شادی و النهایت شام کل خانواده میشد. شاید آن روزها نمیدانستم کسی که محق بوده چقدر بزرگوارانه گذشت کرده اما این روزها کمتر میشود به کارشان فکر نکنم ...

یادمان باشد:

مادرها تنها بازماندگان گذشتند ...  فراموششان نکنیم!  "

 

پی نوشت مادر و دختری :

اسوه ی مهربانی ام

برای تک تک صبوری ها و گذشت هایت ممنون

دست بوست هستم .

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان امیر علی
27 دی 94 9:15
خدا حفظ شون کنه
مامان مريم
پاسخ
سپاسگزار عزیزم
زهره مامانی فاطمه
22 اردیبهشت 95 8:46
درود بر مامانی مهربون که خودت از همه با گذشت تری والهی همیشه زنده وسلامت وشاد باشن همه مامانها
مامان مريم
پاسخ
ممنون انشاءالله...
مامان آیلارو آیدا
30 خرداد 95 12:07
سلام مریم خانم باز هم مثل همیشه عالی نوشتی چقد خوبه که نوشته هات انقدر عالین اینکه میتونی مطمئن باشی که وقتی بچه هات بزرگ شدن با علاقه مطالبت رو میخونند و قطعا لذت خواهند برد . بهت تبریک میگم عزیزم
مامان مريم
پاسخ
سلام عزیزم خیلی لطف داری نسبت به من ... امیدوارم همینطور باشه ...ممنونم عزیزم