بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

✿زندگي ما✿

***بهناز عزیزم تولدت مبارک***

1395/2/21 12:10
نویسنده : مامان مريم
1,838 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک کوچک و دوست داشتنی من :

امروز روز تولدته ... روز خاطره ای و بیاد موندنی برای خانواده ی سه نفره ما  که دیگه رسما داشت تبدیل به یک خانواده ی چهار نفره می شد ...

سه سال از اون روز خاطره ای گذشت , روزی که با صدای بلند جیغ های نوزاد کوچکم شروع شده بود ,  کمی بعد از بدست اوردن هوشیاریم  عروسک کوچولویی رو نشونم دادن ...تنها چیزی که حس کردم شباهت عجیبی بود که با بهنود داشت ... درست مثل اینکه بهنود رو ظریف تر و دخترانه تر نقاشی کرده باشن...

ورودش به خونه رنگ و بوی دیگه ای داده بود , برآورده کردن نیاز های نوزاد تازه وارد از یکسو و تلاش های بهنود یکسال و نیمه برای کشف موجود کوچولوی متحرک از سوی دیگه حسابی درگیرم کرده بود .

زحمت روزها و ماههای بعدی هم کمتر از روزهای اول نبود , شروع راه رفتن ها و کنجکاوی  های بهنود همراه با بزرگتر شدن بهناز از یک طرف و پایان مرخصی و برگشت به اداره از طرف دیگه رسماً معنای سختی رو برام عوض کرده بود .

توضیح اینکه چقدر مدیریت  زندگی و کارهای همزمانی که روی دوشم افتاده بود سنگین و طاقت فرسا بود , کار آسونی نیست اما همیشه شکرگزار خداوند هستم که آنقدر توان و انرژی در درونم گذاشته بود که بتونم با حس خستگی و ناتوانی مبارزه کنم و قوی تر از قبل در زندگی مدیریت کنم طوری که وقتی خاطراتم رو مرور میکنم رضایتمند باشم ...

البته حضور همیشگی مادر و خواهرانم و پرستار فوق العاده مهربون بچه ها  و کمک های دلسوزانه شون قابل انکار نیست و من تا آخر عمر مدیون محبت ها و فداکاری هاشون هستم.

اما سخت یا آسون سه سال خیلی زودتر از چیزی که فکر میکردم گذشت و تجربه نشونم داد که هیچ سختی و زحمتی بدون مزد نخواهد موند ...

سختی ها جاش رو به راحتی ها و لذت ها داد و با بزرگتر شدن بچه ها لذت های متفاوتی رو تجربه کردم  , از متحد شدن بچه ها گرفته تا بازی های کودکانه و کمک کردن های کوچک شون به نیت خوشحال کردن من (که البته بیشتر تولید زحمت میکنه چشمک )و حالا یعنی این روزهای بهاری که بچه ها اولین روزهای رفتن به مهد کودک رو تجربه میکنن من هم طعم جدیدی از لذت رو تجربه میکنم  ... شنیدن آوازهای قشنگ , توضیح مفهوم نقاشی های پر انرژی و بازی کردنای جدید که نشان از بزرگتر شدنشون داره , تجربه های زیبا و جدید منه ...

کلمات نمیتونن حق مطلب برای بیان احساسات مادرانه ام رو داشته باشن اما مرحم کوچکی برای بیان عشق ورزی های من خواهد بود ...

بهناز عزیزم با تمام وجودم دوستت دارم و سالروز آمدنت به زندگی مون تبریک میگم

عسل مامان امیدوارم عاقبت بخیر باشی و از زندگی ت لذت فراوان ببری...

 

پسندها (13)

نظرات (12)

نرم افزار حسابداري
21 اردیبهشت 95 12:22
تولدت مبارک بهناز جان به وبلاتون علاقه مند شدم و باز هم سر ميزنم..
مامان مريم
پاسخ
ممنون خوشحالمون میکنین
محجوب بانو
21 اردیبهشت 95 13:41
سلام عزیزم تولد بهناز جان مبارک باشه امیدوارم همیشه قوی و با انرژی باشی... ما با افتخار شما رو لینک کردیم
مامان مريم
پاسخ
متشکرممم
زهره مامانی فاطمه
21 اردیبهشت 95 14:00
تولد دخمل گلتون مبارک واقعا خداقوت مامانی مهربون شما دیگه ماشااله هزار ماشااله خیلی سخت کوش ومهربون هستید وقتی نگاهم به سن شمار دسته گلهات افتاد باخودم گفتم واقعا زحماتت قابل تقدیر مامان عزیز وقتی که مثل بنده شاغل هم هستید ولی من کجا وشما کجا ماشااله ودرود برشما
مامان مريم
پاسخ
از این همه لطفی که ابراز کردی ممنونم... گاهی واسه تخلیه ی خودم ناچارم دست به قلم بشم ... شک ندارم شما هم مادر نمونه و خوبی هستی حتما بهت سر میزنم
فریده
22 اردیبهشت 95 8:00
سلام تولدت مبارک بهناز خانم کوچولو آرزروی بهترین ها واسه شما و خانواده دارم . واقعاً تربیت دو تا بچه خیلی هنره اونم با فاصله سنی کم . ایشالا همیشه شاد باشید
مامان مريم
پاسخ
ممنون عزیزم
✿ ماMے jوטּ✿
26 اردیبهشت 95 15:35
تولت مبارک عزیزدل خاله ایشالا همیشه تنت سالمو لبات خندون باشه برایت بهترینهارو ارزومندم 🌷🌷🌷🌷🌷 💋😊
کیان
27 اردیبهشت 95 10:44
بهناز خانوم تولدت مبارک
safir
8 تیر 95 9:22
تولدت مبارکککککککککککککککککک خانوم گل البته با تاخیر@#$% بوس برای دختر خوشگل و پسر ناز خودم
مامان مريم
پاسخ
ممنون عزیزم
محجوب بانو
14 مرداد 95 18:43
دختر چیست؟ موجودی است که فقط شیطونی‌اش به یه دنیا می‌ارزه روزت مبارکعزیز خاله
مامان مريم
پاسخ
عالی بود دوست جون عالی
پرنت یار
1 شهریور 95 16:26
وقت بخیر وبلاگ و نوشته های زیبایی دارید بیشتر نگارش کنید متن های زیباتون رو میخونم
مامان مريم
پاسخ
مرسی از لطفتون در اسرع وقت انشاالله
مامان آنیسا
19 مهر 95 15:17
بهناز خانوم تولدت مبارک گلم
مامان مريم
پاسخ
سلام مرسی عزیزم گلم رو ببوس
مامان گل پسر
1 خرداد 96 10:27
تولدت مبارك عزيزم
مامان گل پسر
9 خرداد 96 11:10
تولدت مبارك خانومي
مامان مريم
پاسخ
فداي محبتت عزيزم