بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

✿زندگي ما✿

عروسک کوچولوی دوست داشتنی

1395/8/24 8:02
نویسنده : مامان مريم
934 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک کوچکم امیدوارم یادم نرود کودکانه هایت را

کفش های طلایی کوچکی که همراه با لباس عروس و تور و دستبندت گاه و بیگاه میپوشی و سخت مشغول بازی میشوی... گاهی که از باریکه ی لای در نگاهت میکنم عجیب دلم میخواهدت ...

یادم باشد خوابیدن هایت را که از من میخواهی مثل دختر مهربون , ممول و سیندرلا موهایت را کمی مرتب کنم و پتو را تا شانه هایت بیاورم تا بخوابی ... چشمانت را محکم می بندی و سعی میکنی تکان نخوری تا ظاهر زیبایت به هم نریزد... و هر زمان که از خواب میپریدی بدنبال کفش و توری که من در خواب برداشته بودم میگشتی ...

یادم باشد گاهی که صدای کلید درب خونه رو می شنیدی می دویدی توی اتاق , لباست رو عوض میکردی و میگفتی میخوام بابا لباسمو ببینه و بگه چقدر نازه...

اما هرچیزی رو یادم بره قطعا شیرین زبونیا و حمایت های عجیب و خواهرانه ت از بهنود رو فراموش نخواهم کرد....

با هیچ زبانی , لحن کودکانه ات را نمیتوانم توصیف کنم...

بینهایت دوستت دارم عشق کوچک من

پسندها (5)

نظرات (4)

محجوب بانو
15 فروردین 96 1:24
بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد لبــــتان پر خنده‌تان قلبتان از مهر آکنده دولتتان پاینده و نـــــوروزتـان فرخــــــنـده بــاد
مامان گل پسر
1 خرداد 96 10:26
مامان گل پسر
9 خرداد 96 11:11
سلام دوست ديرين و مهربانم خوبي ؟ دختر و پسر گلت چطورن؟
مامان مريم
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام واي خدا اين عرفانه ؟!؟!؟ تقريبا داشتم شكه ميشدم تعجب ماشالا چقدر بزرگ و آقا شده دلم خيلي برات تنگ شده حتما بهت سر ميزنم و كمي گفت و گوي خصوصيراضی
مامانش
7 تیر 96 1:50
سلام گلم خوبی من اومدم ها انشاالله خدا حافظ این دوتا فرشته کوچولو باشه
مامان مريم
پاسخ
سلام به خانم با معرفت ....لطف كردي سر زدي ممنون