بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

✿زندگي ما✿

سیاست مدار10 کیلویی من

1393/5/21 8:04
نویسنده : مامان مريم
861 بازدید
اشتراک گذاری

 

به یاد گذشته دسته ی گیم کوچکی برای پسرم خریدم که هرروز بعد از اداره چشم براه هدیه یا همون جایزه ی پسر خوب بودنش هست. با شوق زیاد مشغول شنیدن موزیک های دسته شده بود.

سمت دیگر بهناز ساکت ایستاده و به گمانم در حال تفکر یا کشیدن نقشه ای پیچیده ای بود.

بهنود همچنان در حال بازی...

بهناز با لبخند فوق العاده هوشمندانه ای دوزانو جلوی پسرکم نشست و ظرف چند ثانیه با سرعت تمام به سمت اتاق رفت...

اونقدر سریع گیم رو از دست بهنود گرفته بود و از صحنه ی جرم دور شده بود که من شک کردم که گرفت یا نه ... پسرک ساده ی من هنوز در بهت بسر میبرد!

 

* با حقوق بعدی قصد خرید دوربینی کردم با قابلیت 10 بار آهسته کردن تصاویر

*و در عجبم از این کودک با پاره ای گوشت و اندکی استخوان

پسندها (11)

نظرات (9)