بهنود خانبهنود خان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
بهناز خاتونبهناز خاتون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

✿زندگي ما✿

تقديم به همسرم

1390/9/27 14:01
نویسنده : مامان مريم
2,347 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا ميخواستم بهت بگم ازش ممنونم

از اوني كه شبها با هر بار بيدار شدن من بيدار ميشد و نگراني رو با تمام وجودم تو چشماش ميديدم ....

از خستگی هایی که سعی میکرد نشون نده .. از آرامشی که میدونستم داره تلاش میکنه تا خیلی بیشتر از اون چیزی که تو یه زندگی میشه پیدا کرد ؛ به خونه بیاره

از روزایی که وقتشو برای من میذاشت و شبایی که تا نصفه های شب بیدار می موند تا درساشو بخونه ....

از روزای سرد زمستون که زود تر میرفت و ماشین رو گرم میکرد...

از شبایی که وقتی خسته بر میگشتم تو تخت دست مهربونش رو ميذاشت زیر سرم تا بدونم هر لحظه به يادمه ...و اين بدون اغراق بهشت منه ....

و امروز شايد فهميدم عشق چقدر بزرگ و مقدسه ...

عشق من هيچ وقت فراموش نميكنم به پسرم بگم پدرش خيلي بيشتر از من براش زحمت كشيده ....و تا ابد محبت هاش رو فراموش نخواهم كرد...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا مصطفی
19 دی 90 18:35
اینقد شرمندم نکن گلم این کارا کمترین کاری است که یه شوهر باید انجام بده هرچند من خودم خوب میدونم نتونستم اونجوری که تو میگی باشم . بازم ممنون